loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Tuesday, November 29, 2016

Zastrašujuće otkriće naučnika: Kad god pijete vodu sa česme, trujete se

Povezana slika




Svaki puta kada popijemo čašu vode iz slavine, moguće je da pijemo koktel lekova drugih ljudi. Današnji lekovi su napravljeni tako da budu stabilni i dugotrajni. Na taj način su doze koje pijemo pouzdano konzistentne ali to isto tako znači da određena količina lekova koja prolazi kroz ljudsko telo završava u otpadnim vodama.

Na kraju, jedan deo ovih lekova prolazi nepromenjen kroz vodovodni sistem proćišćavanja i ulazi u kućne cevi i vodu koju pijemo. Količina lekova koji se nalaze u vodi je zapanjujuća. U Engleskoj pola stanovništva uzima neke lekove, i prema službenim podacima to su većinom antidepresivi, statini i sredstva protiv bolova.

Pronašli lekove u urinu

Prošlog maja, u časopisu Enviromental Science and Technology Letters, objavljena je studija koja je anlalizirala 59 malih voda u Americi i utvrdila prisutnost leka protiv dijabetesa, metformina, u skoro svima od njih. Samo jedna reka je sadržala 45 različitih lekova, uključujući lek protiv epilepsije i opioidno sredstvo protiv bolova, tramadol.

Izraelska studija testirala je ljude koji su jeli useve navodnjavane pročišćenom otpadnom vodom i u njihovom urinu su našli znatne količine lekova protiv epilepsije. Količina koja je nađena u vodi je 10.000 puta manja nego u tableti od 400 mg i ne bi trebalo trenutno da utiče na ljudsko zdravlje. Ali, kaže profesor Beni Čefec, ne znamo šta će se dogoditi sa malom decom koja su generacijama izložena takvoj vodi.

Pripremaju se nova pravila

Zabrinjava i to što se misli da ovi lekovi, čak i u malenim količinama, imaju dugotrajni učinak na odrasle osobe. Ne zna se još što znači dugogodišnja izloženost lekovima u maloj koncentraciji. Ali svakako ne želimo jake pshioaktivne supstance kao što su antidepresivi u svom okruženju. Kada dospeju u vodovodni sistem, oni zadržavaju snažnu biološku aktivnost.

Evropska komisija trenutno završava nova pravila o farmaceutskoj industriji i uticaju na okolinu, a već je postroženo zakonodavstvo o čistoći vode pa se lekovi mogu zabraniti ili staviti na listu opasnih.


Promena hemijske strukture

Farmaceutske industrije rade na tome da modifikuju lekove da bi udovoljile propisima. Kada je lek jednom stavljen na listu opasnih hemikalija, skoro je nemoguće da bude izbrisan sa liste. Najbolji je način, veruje se, refolmulisati lekova tako da se razgrade u bezopasne supstance nakon što su ih ljudi izlučili iz tela.

Profesor Kuemerer, sa nemačkog univerziteta Luneberg, već je pokazao kako to može da se postigne, radeći sa čestim lekom propranolom koji se daje za visoki pritisak. Lek je hemijski vrlo stabilan, ne razgrađuje se lako i često se nalazi u otpadnim vodama pa može da otruje ribe. Malom promenom u hemijskoj strukturi, prof Kuemerer je otkrio kako se lek u vodi razgrađuje puno lakše dok u telu zadržava medicinsku snagu. Sličan pristup, kaže profesor, može se koristiti u redizajniranju drugih lekova.

1 comment:

  1. Moje ime, Marija Josip, oblik, hrvatska Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se posvađali na ovaj ili onaj način dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikad više neće vidjeti oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče u srcu, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog supruga. Svaki dan i noć razmišljam o njemu i uvijek poželim da mi se vrati, stvarno sam bila uznemirena i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na mreži i naišla na web mjesto koje sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći bivšem bivšem povratku . Pa sam osjetila da bih ga trebala isprobati. Kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim. Učinio sam to, a onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno zvao i rekao mi da mu jako nedostajem i djeca, tako nevjerojatno !! Dakle, tako se vratio taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i boli koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. On je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na mreži da je dr. Alaba bio istinski i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da živi dugo vremena pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate svoje bivši nazad ili je vaš suprug prešao na drugu ženu, nemojte više plakati, kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić odmah. Evo njegove kontakt adrese e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber ga putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA.

    ReplyDelete