loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Sunday, September 17, 2017

Tražila zaobljene nokte od kozmetičarke, a evo šta je dobila…






Kada odete u salon da vam urede nokte, dobra je stvar što se sve dešava tu, pred vašim očima. Možete da pratite razvoj situacije, pa i da se predomislite ako vam nešto ne stoji onako kako ste zamišljali.


Ema Džons je platila čitavih 35 dolara za “zaobljene” nokte. Ova žena vjerovatno nije ni sanjala da će joj baš ti nokti donijeti popularnost, ali negativnu. Radi se o tome da je ona umjesto “zaobljenih”, dobila “okrugle” nokte.

Zahvaljujući fotki koju je njena tetka objavila na društvenoj mreži, Emini nokti su postali predmet ismijavanja.

“Pričala sam o putovanju kroz Tursku, sa kog sam se bila upravo vratila. I salon sam izabrala slučajno, čim sam stigla, jer sam morala što prije da sredim nokte. Nisam primijetila šta se dešava, a dogodila se katastrofa“, ispričala je Ema.



No comments:

Post a Comment