loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Friday, October 20, 2017

MAMA HEROJ: Njene dojke daju 2 litra mleka nedeljno, a ona ih donira drugima majkama (FOTO)

Doniranje mleka


Ne mogu da zamislim da moje mleko propada.

Prirodno mleko iz dojki dragoceno je za razvoj novorođenčadi, a toga je naročito svesna 24-godišnja Step Brinkvort iz Australije, majka dvoje dece, koja donira višak svog mleka majkama koje ga nemaju dovoljno.


Step živi u Kanberi, i svake nedelje proizvede 2 litra mleka, a donacije organizuje putem grupa na Fejsbuku. 

- Vrlo sam srećna što mogu da ponudim prirodno mleko, koje jača imunitet, onima kojima je potrebno. Donirala sam drugarici koja živi u Sidneju i koja je putovala svaki dan oko tri sata do mene da bi preuzimala mleko. Ne mogu da zamislim da se višak mleka uludo prosipa, a sve ovo, uključujući izmazanje, čišćenje boca i skladištenje oduzima mi oko pola sata dnevno - izjavila je Step za Daily Mail.









No comments:

Post a Comment