loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Thursday, September 7, 2017

PRIJE 10-AK DANA SAM PRVI PUT SPAVALA SA MUSKARCEM I .....




Prije 10-ak dana sam prvi put spavala sa muskarcem, samo za jednu noc, bez ikakvih obaveza i ne

kajem se! voljela sam prije,imam sve u zivotu,finansijski sam obezbijedjena i mogu da imam skoro

svakog muskarca kojem pogled uputim. A ovaj moj mali djavo mi je pomutio sve, ne znam sta mi je

imam simptome zaljubljenosti ali ne mogu da shvatim da je to moguce samo za jednu noc osjetiti. Tu

noc sam osjetila i sa njegove strane mnogo vise od samo jedne noci,cak me je sutradan i nasao a tu

noc sam se kladila sa njim da me vise nikada nece vidjeti. Nesto vise izmedju nas je nemoguce

zivimo u razlicitim gradovima, i on ima vjerovatno milion djevojaka. Odlucila sam da pobjegnem od

svega i evo me na odmoru u Grckoj sjedim i pisem ispovijest 🙁 Ali kada sve uzmem u obzir ne

kajem se,mogu samo da pamtim ovo i da cekam da prodje,vidim ga u svemu i nijednog drugog ne

mogu da pogledam. Osjecam se uzasno i divno u isto vrijeme i ne znam nista osim toga da sam

spremna sa tim malim djavolom ponovo da gorim u tom paklu. :/

No comments:

Post a Comment