loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Wednesday, March 21, 2018

DNEVNI HOROSKOP ZA DAN 22.03.2018.



OVAN (21. MART – 20. APRIL)

POSAO: Možete da očekujete poboljšanje komunikacije sa svojim saradnicima. Pred vama je povoljan dan za posao.
LJUBAV: Osećate se dobro pored voljene osobe i nemate potrebu da menjate bilo šta kada je u pitanju vaše polje emocija.
ZDRAVLJE: Odlično se osećate!


BIK (21. APRIL – 20. MAJ)

POSAO: Možete da očekujete dobar dan za polje posla. Očekuju vas neke lepe vesti koje ćete čuti od svojih nadređenih.
LJUBAV: Niste preterano posvećeni dešavanjima na ovom planu. Može se reći da su vam sada neke druge stvari malo važnije.
ZDRAVLJE: Hronični problemi sa migrenom.


BLIZANAC (21. MAJ – 20. JUNI)

POSAO: Može vam se pružiti prilika da sarađujete sa nekim iz inostranstva. Dopada vam se šansa i želite da je iskoristite.
LJUBAV: Veoma ste šarmantni i lako privlačite pažnju na sebe. Može se reći da ste u ovoj fazi veoma omiljeni kod osoba suprotnog pola.
ZDRAVLJE: Respiratorne infekcije.


RAK (21. JUNI – 22. JULI)

POSAO: Nemate neke veće probleme na polju posla. Ne očekuju vas ni preterano važna dešavanja. Možete da predahnete malo.
LJUBAV: Moguće je da smatrate da je vaš partner preterano ljubomoran i da vam zato neke stvari jako teško padaju.
ZDRAVLJE: Potrebno vam je opuštanje.


LAV (23. JULI – 22. AVGUST)

POSAO: Ne želite da dopustite bilo kome da se meša u vaš posao. Smatrate da je neophodno da o nekim stvarima sami odlučite.
LJUBAV: Želite da pokažete svoja osećanja prema osobi koju posmatrate već neko vreme. Važno vam je da se zbližite sa njom.
ZDRAVLJE: Osetljiva kolena i zglobovi.


DEVICA (23. AVGUST – 22. SEPTEMBAR)

POSAO: Moguće je da pred sobom imate veliku količinu poslovnih obaveza i da ne možete sasvim sami da izađete na kraj sa tim.
LJUBAV: Bićete pozitivno iznenađeni kada vam jedna šarmantna osoba bude prišla danas. Očekuju vas lepa dešavanja.
ZDRAVLJE: Smanjite nervozu i stres.


VAGA (23. SEPTEMBAR – 22. OKTOBAR)

POSAO: Smatrate da postoje neke stvari koje morate da razjasnite. Niste sigurni da li treba da pravite nove poslovne poteze.
LJUBAV: Potrebno je da pokušate da se više opustite pored osobe koja vam se dopada. Jedino ako budete bili spontani, možete doći do novih dešavanja.
ZDRAVLJE: Bez većih problema.


ŠKORPIJA (23. OKTOBAR – 22. NOVEMBAR)

POSAO: Moguće je da ćete se posvetiti nekim idejama koje ste imali od ranije. Pred vama je pozitivan period za ovo polje.
LJUBAV: Pokažite partneru svoje emocije i nemojte da oklevate. Možete da se nadate veoma lepoj i romantičnoj atmosferi.
ZDRAVLJE: Smetaju vam cigarete i duvanski dim.


STRELAC (23. NOVEMBAR – 21. DECEMBAR)

POSAO: Moguće je da ćete pružiti svoju pomoć i podršku nekom od saradnika. Pred vama je prilično opušten dan na poslu.
LJUBAV: Odnos sa partnerom bi mogao biti bolji i svesni ste toga. Uradićete ono što je do vas kako biste mu se više posvetili.
ZDRAVLJE: Vašoj koži je potrebna adekvatna nega.


JARAC (22. DECEMBAR – 19. JANUAR)

POSAO: Odlučni ste da neki problem rešite. Maksimalno ste posvećeni svom poslovnom polju i nećete odustati dok sve ne bude gotovo.
LJUBAV: Nema naznaka za nova dešavanja kada je u pitanju polje emocije. Za sada stanje ostaje nepromenjeno.
ZDRAVLJE: Prolazna glavobolja.


VODOLIJA (20. JANUAR – 19. FEBRUAR)

POSAO: Prijatno ste iznenađeni nekim novim dešavanjima na poslovnom planu. Deluje vam da se neke stvari konačno pokreću u dobrom pravcu.
LJUBAV: Prija vam pažnja koju dobijate od jedne osobe koja vam se udvara. Moguće je da ćete uskoro ući u vezu sa njom.
ZDRAVLJE: Mogući su problemi sa stomakom.


RIBE (20. FEBRUAR – 20. MART)

POSAO:  Uzmite stvari u svoje ruke! Pod vašom kontrolom se može desiti niz pozitivnih poslovnih promena.
LJUBAV: Impulsivno reagujete kada su u pitanju emocije. Ne možete da glumite da ste hladni kada je vaše srce sve osim toga!
ZDRAVLJE: Problemi sa grlom.

1 comment:

  1. U braku sam sedam godina bez djeteta, tako da se moj suprug počinje čudno ponašati, vraća se kući u posljednje vrijeme i više ne provodi vrijeme sa mnom, a razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim, stvarno bi mi zagorčao život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta rekao za DR ALABU, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim, pa sam ga kontaktirao na: dralaba3000@gmail.com i objasnio mu. rekao mi je sve što sam trebao dati prije nego što je uspio odustati od čarolije za vraćanje mog muža, što sam i učinio, i poslao je snažnu molitvu koju sam morao izgovoriti usred noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je čudo 48 sati kasnije, moj jedini suprug se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je potpuno spreman pružiti mi podršku u bilo čemu što želim. Brzo sam nazvao ALABU i rekao mu što se u tom trenutku događa, a on je također pripremio i poslao mi lijek koji je rekao da će izliječiti sve neželjene bolesti ili infekcije koje su me sprečavale da zatrudnim, a zatim me o tome uputio. kako ga koristiti prije susreta s mužem. To je nakon korištenja ove izvorne biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počeo sam osjećati znakove trudnoće cijelo vrijeme, stvarno sam trudna, upravo sam rodila dječaka 1. ovog mjeseca. Obećavam da ću cijeli svijet znati za DR ALABU kako bih sačuvao svoju vezu, kao i da bih mi dao djecu, danas mogu s ponosom nazvati svoje. Za svaku ženu koja ovo smatra nemogućim, evo vaše prilike da se nasmijete i donesete sreću svojoj obitelji, kontaktirajte dr. ALABA e-mail: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na njegovom WhatsApp-u / viber s ovim brojem: +2349039885856, on je Bog poslao vratiti izgubljene ljubavnike i donijeti vam sreću.

    ReplyDelete