loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Tuesday, March 20, 2018

IDEJE ZA JELOVNIK U POČECIMA DOHRANE

Ideje za jelovnik u počecima dohrane


DORUČAK

Majčino mlijeko ili dojenački mliječni pripravak.


RUČAK 

Kašica od mrkve, bundeve, brokule i krumpira

Brižno odabrano povrće očistite, ogulite, operite i narežite na komadiće. Skuhajte ga u maloj količini vode ili na pari. Skuhane komadiće povrća usitnite u finu kašicu, ohladite na tjelesnu temperaturu i servirajte. Kašicu ne solite, ne šećerite niti dodajte ikakvih začina.

Ljetna povrtna juha

Naribajte oko 3 cm velike komade mrkve, peršina, polovicu krumpira i dodajte na sitno nasjeckane peršinove listiće. Zalijte s 250 ml vode, dodajte kap ulja i kuhajte dok ne omekša. Zgnječite vilicom i skuhanu juhu zgusnite s 1 – 2 žlice NESTLÉ žitnih pahuljica Kukuruz i riža.

Kašica od povrća

Umiješajte NESTLÉ žitne pahuljice Kukuruz i riža u 100 ml povrtne juhe, dodajte povrće (mrkvu, brokulu ili kuhano povrće po želji i ovisno o sezoni) i žličicu maslinovog ulja.


UŽINA

Prilog od povrća

1 malu mrkvu zdinstajte i umiješajte nekoliko kapi maslinovog ulja.


VEČERA

Kašica

U razdoblju uvođenja nemliječnih priloga možete svojem djetetu uvečer pripremiti zasitne, a lako probavljive NESTLÉ žitne pahuljice Kukuruz i riža. Pripremite ih bebi s mlijekom na koje je naviknula (majčino mlijeko ili dojenački mliječni pripravak). Kašicu možete učiniti ukusnijom dodatkom voća koje Vaš maleni najviše voli.


bebe-nestle.hr

1 comment:

  1. U braku sam sedam godina bez djeteta, tako da se moj suprug počinje čudno ponašati, vraća se kući u posljednje vrijeme i više ne provodi vrijeme sa mnom, a razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim, stvarno bi mi zagorčao život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta rekao za DR ALABU, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim, pa sam ga kontaktirao na: dralaba3000@gmail.com i objasnio mu. rekao mi je sve što sam trebao dati prije nego što je uspio odustati od čarolije za vraćanje mog muža, što sam i učinio, i poslao je snažnu molitvu koju sam morao izgovoriti usred noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je čudo 48 sati kasnije, moj jedini suprug se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je potpuno spreman pružiti mi podršku u bilo čemu što želim. Brzo sam nazvao ALABU i rekao mu što se u tom trenutku događa, a on je također pripremio i poslao mi lijek koji je rekao da će izliječiti sve neželjene bolesti ili infekcije koje su me sprečavale da zatrudnim, a zatim me o tome uputio. kako ga koristiti prije susreta s mužem. To je nakon korištenja ove izvorne biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počeo sam osjećati znakove trudnoće cijelo vrijeme, stvarno sam trudna, upravo sam rodila dječaka 1. ovog mjeseca. Obećavam da ću cijeli svijet znati za DR ALABU kako bih sačuvao svoju vezu, kao i da bih mi dao djecu, danas mogu s ponosom nazvati svoje. Za svaku ženu koja ovo smatra nemogućim, evo vaše prilike da se nasmijete i donesete sreću svojoj obitelji, kontaktirajte dr. ALABA e-mail: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na njegovom WhatsApp-u / viber s ovim brojem: +2349039885856, on je Bog poslao vratiti izgubljene ljubavnike i donijeti vam sreću.

    ReplyDelete