loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Tuesday, March 20, 2018

AKO VOLITE RIBU, A NERVIRAJU VAS RIBLJE KOSTI: Polpete od ribe

polpete-riba


Sastojci:
  • 1 kg ribe (oslića)
  • 1 glavica luka
  • 4 jaja
  • 2 češnja češnjaka
  • 1 žlica ‘Vegete’
  • vezica povrća za juhu
  • papar
  • slatka crvena paprika
  • sol
  • ulje za prženje

Priprema:

U slanoj vodi kuhajte povrće za juhu, pa kad omekša dodajte očišćenu ribu i dalje kuhajte toliko da riba omekša.

Ocijedite vodu. Meso odvojite od kosti, pa zajedno s povrćem fino nasjeckajte nožem. Dodajte sitno kosani luk i češnjak, papar, slatku crvenu papriku, jaja i ‘Vegetu’. Sve dobro izmiješajte, oblikujte polpete, pa ih ispržite u vrućem ulju.

Poslužite sa salatom od krumpira.


brzirecepti.info

1 comment:

  1. POZDRAV SVI, VOLJEM DIJELJITI SVJEDOČANSTVO SA SVIMA VAMA, .. prije nekoliko mjeseci moj me čovjek napustio zbog druge dame. Jako ga volim i sve o čemu sam mogla razmišljati bilo je samoubojstvo. Pokušao sam na nekoliko načina, ali niti jedan nije uspio. Odlučio sam čitati na mreži i čitati o čarolijama i čarolijama. Pokušao sam, izgubio sam puno novca, ali bio je to isti rezultat. Gotovo sam odustao dok nisam upoznao dr. Alabu čaroliju Caster koja me uvjerila u uspjeh i pročitao komentare ljudi na njegovoj web stranici. Bio sam skeptičan kad sam ga kontaktirao jer sam izgubio puno novca. uvjeravao me da je njegov posao 100% dobar i kad sam ga probala bila sam tako sretna jer se moj čovjek vratio u moju kuću ... Sada je moj čovjek vrlo poslušan i voli me više. Sada sam trudna 2 mjeseca i sretna sam što ga imam u svom životu. Savjetovao bih vam da se obratite ovom moćnom čarobnjaku za čarolije, koji mi je pružio drugu priliku za sreću i ljubav, isprobao sam nekoliko čarolija i nijedna nije uspjela. Ako vam itko može pomoći vratiti ljubav i voditi vas u potrazi za životnim rješenjima, to je on. Izravno ga kontaktirajte na -Email- dralaba3000@gmail.com ...... Također možete poslati Whatsapp i viberiti ga s ovim brojem +2349039885856. Živjeli .. �� ��

    ReplyDelete