loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Tuesday, March 20, 2018

ZDRAV, UKUSAN I JEDNOSTAVAN ZA PRIPREMU: Kus-kus

kus-kus_desert


Sastojci:
  • 500 g kus-kusa
  • 250 g šećera
  • 100 g maslaca
  • 100 g badema
  • 100 g pinjola
  • 100 g grožđica
  • 10-ak datulja
  • 10-ak suhih marelica
  • cimet
  • limunov sok
  • med

Priprema:

U kipućoj vodi otopimo šećer i tom otopinom prelijemo kus-kus koji smo rasporedili na dno tepsije. 

Maslac isiječemo na listiće i pospemo po kus-kusu.

Nakon 10-ak minuta, kad kus-kus nabubri, pomoću vilice razbijemo veće grudice tako da bude zrnaste strukture.

U tako pripremljen kus-kus umiješamo isjeckane sušene marelice, datulje, grožđice koje smo prije toga namočili u vodi, te sjeckane bademe i pinjole, začinimo cimetom i limunovim sokom, te prelijemo medom.


brzirecepti.info

1 comment:

  1. pozdrav prijatelju moje ime je Marija Josip, ja i moj suprug smo u braku već 10 godina i živjeli smo u miru do jednog vjernog dana, došao je kući stvarno ljut pokušao sam saznati što se događa, a onda je podigao glas ja i počeo se boriti sa mnom, pokušao sam sve što sam mogao da ga smirim, ali on je bio besan na mene bez razloga i rekao je da će se razvesti od mene, molila sam ga da mi kaže što se događa, sve što je mogao recite je li mu bilo dosta da trebam živjeti u njegovoj kući da me više ne želi u svom životu, plakao sam cijelu noć, zatim želim da kuća mojih prijatelja ostane tamo s njom i rekao sam joj što se dogodilo upoznajte me s dr. alabom koja je pomogla drugim ženama u istoj situaciji i to je ispalo dobro, prije svega nikad ne vjerujem, ali upravo sam rekla da bih trebala probati jer zaista toliko volim svog muža, pa sam ga kontaktirao i on mi je rekao što da radim i učinio sam to, i poslao je snažnu molitvu koju sam morao izgovoriti u sredini noći dok je bacao ljubavnu čaroliju. Bilo je čudo 48 sati kasnije nazvao me jedini suprug rekavši mi da mu je žao što me želi natrag, bila sam tako sretna jer mi je dr. Alaba pomogao i obećao sam sebi da ću potrošiti ovaj testimoney širom svijeta kako bi ga drugi mogli vidjeti i kontaktirati ga, ako trebate pomoć, možete ga kontaktirati putem njegove gmail adrese dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem whatsappa / viber-a s ovim brojem +2349039885856, on je pomoćnik, pošaljite putem Bože da vrati izgubljene ljubavnike i donese ti sreću.

    ReplyDelete