loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Sunday, March 4, 2018

VIC DANA: Seljak kod doktora



Došao seljak kod doktora i čeka na red. Prođe čitav dan u čekanju, izađe doktor i kaže:
– To bi bilo sve za danas, imam važan sastanak, svi vi koji čekate, dođite sutra.
Seljak će na to:
– Čekaj malo, šta da radim sa ovolikim pečenjem?
Doktor mu namigne i kaže:
– Vi sa pečenjem sačekajte još malo, a svi ostali kući.
Odoše svi, doktor prozove seljaka i pita:
– Gde je pečenje?
– Doktore, strašno me peče kad pišam…

1 comment:

  1. Pozdrav administrator bloga,
    Samo želim ostaviti ovu poruku ovdje na vašem blogu kako bi bilo tko obavijestio o financijskoj podršci koji mi nudi gospodin Pedro u vrijeme covid-19, jer je to vrijeme bilo jako loše i teško za mene nakon zaključavanja zemlje, gotovo sam izgubio posao Prije Pedra Jeromea, zajmodavac koji mi je pomogao u zajmu po stopi od 2% u zamjenu za financiranje mog posla, toliko sam zahvalan i pokazujući zahvalnost njegovoj podršci svjedočit će koliko sam zahvalan njegovoj usluzi i njegovom radnom timu kao Pa nakon što sam posjetio njihov ured na mojoj lokaciji, tada sam znao da je dobar čovjek s rešetkom.
    Volio bih da bilo tko ovdje prolazi kroz financijske uvjete da se obrati g. Pedro Jerome na njegovu e-mail pedroloanss@gmaill.comand, on će vam pomoći u bilo kojoj vrsti zajmova, zajmu za kućne kuće, zajmu automobila, zajmu, poslovnim zajmovima, osobnom zajmu, kao Sve dok ste dovoljno iskreni da se vratite.

    ReplyDelete