loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Wednesday, November 30, 2016

Čudo od jednog jajeta:Kolač za malo novca i vremena

'Čudo od jednog jajeta' kolač je kao stvoren za nenajavljene goste (Arhivska fotografija)






Krenete li prelistavati knjige s receptima svojih mama zasigurno će vam pažnju privući zvučan naslov 'Čudo od jednog jajeta'. Čuveni kolač jedan je od onih koje su mame i bake uvijek imale pri ruci u slučaju dolaska nenajavljenih gostiju ili kod ispunjavanja želje za slatkim svojih najmlađih


Recept za jednostavan kolač 'Čudo od jednog jajeta' čine sastojci koje više manje uvijek imamo u kuhinji i za čiju vam je pripremu potrebno odvojiti tek pola sata.


Sastojci za Čudo od jednog jajeta:

BISKVIT

- 1 jaje
- 1 šalica šećera
- 1 šalica mljevenih oraha
- 1 šalica mlijeka
- ½ šalice ulja
- 1 šalica brašna
- 1 prašak za pecivo

"Recept za jednostavan kolač 'Čudo od jednog jajeta' čine sastojci koje više manje uvijek imamo u kuhinji"


Priprema: Istucite jaje i dodajte pola šalice šećera, te nastavite miksati dok ne dobijete gustu kremastu teksturu, potom dodajte mlijeko i miješajući postepeno dodajte ostatak šećera. Potom žlicom umiješajte orahe i ulje, razradite i na kraju žlicom umiješajte brašno pomiješano s praškom za pecivo.
Tako pripremljenu smjesu prelijte u pobrašnjeni i nauljen protvan. Pecite u pećnici zagrijanoj na 170 stupnjeva oko 20 minuta.


Savjet: Biskvit mora biti sočan stoga je važno da ga ne prepečete. Nakon 15 minuta pečenja slobodno čačkalicom provjerite sredinu biskvita. Ukoliko na čačkalici ne ostaju tragovi smjese, možete ga izvaditi iz pećnice.

KREMA

Sastojci:
- 1 puding od vanilije
- 3 dcl mlijeka
- 2 žlice šećera
- 15 dkg maslaca


Priprema:


Odvojite 1 dcl mlijeka i u njega umiješajte puding i šećer, ostatak mlijeka stavite u lonac da provrije. Smanjite vatru i u vrelo mlijeko polagano miješajući dodajte pripremljeni puding.


Kada sve provrije skinite s vatre i ostavite da se ohladi, pa potom umiješajte maslac i sve dobro razradite mikserom.


Na ohlađeni biskvit dodajte kremu i posipajte ribanom čokoladom, cimetom, mljevenim orasima ili dodatkom po želji.



2 comments:

  1. Čestitam svim mrežnim gledateljima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Zovem se Marija Josip, imam 40 godina iz Izraela. Udala sam se s 31 godinu, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon jedne godine bračnog ponašanja mog supruga postalo je tako čudno i zapravo ne razumijem što se događa, spakirao se od kuće do druge žene, toliko ga volim da nikad ne sanjam da ću ga izgubiti, trudim se svim silama osigurati da moj suprug vraća mi se, ali sve bez pomoći, plačem i plačem tražeći pomoć, razgovarao sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobio odgovor. Dakle, moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala mi je pomoći. Rekla mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je vrlo velik čovjek i stvaran čovjek kojem se može vjerovati i nema ništa vezano uz ljubavna pitanja koja ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u obnavljajući njihov odnos. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +2349039885856. Objašnjavam mu sve svoje probleme, rekao mi je da se ne moram brinuti da će se svi moji problemi odmah riješiti. Rekao mi je što da radim da se moj muž vrati, a ja sam to rekao, rekao je da će mi se nakon 3 dana suprug vratiti i početi prosjačiti, a to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. S Bogom je slava naše veze sada vrlo blizu i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i jednom zauvijek riješite problem. Također sam živi svjedok

    ReplyDelete
  2. Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji mi je mučio srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Mislim na njega svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. Toliko je moćan i odlučila sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp/viber preko njegovog kontakta ispod +1(580) 373-2215 Hvala dr. ALABA.

    ReplyDelete