loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Wednesday, November 30, 2016

Kocke od piškota







Kocke,stangle...sta god :D,nije ni vazno... :D Vazno je samo da su mnoooogo dobre i svima preporucujem da ih probaju. Jednostavne su za napraviti i jako lepo izgledaju.
Veoma ukusne kocke,ovo morate probati.



Sastojci

TESTO
100g secera
1 jaje
100g masti
4 kasike mleka
350g brasna
3 kasike kakaa
1 prasak za pecivo

KREMA
7dl mleka
2 vanil secera + 1 kasika arome vanile
3 kasike gustina
5 kasika brasna
250g margarina
200g secera u prahu

GLAZURA
100g cokolade
2 kasike secera
2kasike mleka
3 kapi ulja
JOS
210g bebi piskota
1dl mleka
malo ruma


Priprema

1.Za kore:

Posebno promesati prosejano brasno sa praskom za pecivo i kakao.
Posebno razmutiti jaje,secer,mleko,rastopljenu mast pa dodati brasno sa praskom za pecivo i kakaom i umesiti testo.
Testo podeliti na dva dela.
Testo razviti na poledjini nejveceg pleha koji imate od sporeta(najbolje na papiru za pecenje).
To isto uraditi i sa drugim delom testa.

Peci kore na 180 stepeni oko 8 minuta.

2.Za kremu:

Razmutiti vanil secer,gustin i brasno u malo mleka i ukuvati u ostalom mleku.
Penasto umutiti margarin sa secerom u prahu pa dodati u ohladjen fil.Po zelji u fil mozete dodati malo ruma i arome vanile....

3.Za glazuru:

Na pari rastopiti cokoladu sa secerom,mlekom i uljem.

4.Gotovu koru poloziti na tacnu pa premazati sa polovinom pripremljene kreme.
Na krem sloziti piskote kratko namocene u rum razredjen sa mlekom pa ih premazati ostatkom fila i poklopiti sa drugom korom.Kolac preliti sa glazurom.

Posluživanje

Kolac bi trebao da prenoci u frizideru da kore malo omeksaju,a tek sutradan ga seci.
Mozete seci na stanglice ili kocke.




http://www.coolinarika.com/

1 comment:

  1. Čestitam svim mrežnim gledateljima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Zovem se Marija Josip, imam 40 godina iz Izraela. Udala sam se s 31 godinu, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon jedne godine bračnog ponašanja mog supruga postalo je tako čudno i zapravo ne razumijem što se događa, spakirao se od kuće do druge žene, toliko ga volim da nikad ne sanjam da ću ga izgubiti, trudim se svim silama osigurati da moj suprug vraća mi se, ali sve bez pomoći, plačem i plačem tražeći pomoć, razgovarao sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobio odgovor. Dakle, moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala mi je pomoći. Rekla mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je vrlo velik čovjek i stvaran čovjek kojem se može vjerovati i nema ništa vezano uz ljubavna pitanja koja ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u obnavljajući njihov odnos. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +2349039885856. Objašnjavam mu sve svoje probleme, rekao mi je da se ne moram brinuti da će se svi moji problemi odmah riješiti. Rekao mi je što da radim da se moj muž vrati, a ja sam to rekao, rekao je da će mi se nakon 3 dana suprug vratiti i početi prosjačiti, a to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. S Bogom je slava naše veze sada vrlo blizu i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i jednom zauvijek riješite problem. Također sam živi svjedok

    ReplyDelete