loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Wednesday, November 30, 2016

Pripazite! 5 znakova da ne jedete dovoljno

Slikovni rezultat za ne jedete dovoljno





Debljina i prevelik unos hrane velik su problem, a pretilost je odavno poprimila razmjere epidemije. Međutim, postoji i druga krajnost koja također uzrokuje velike zdravstvene probleme, a to je pothranjenost. U nastavku pročitajte koji to znakovi otkrivaju da ne jedete dovoljno

1. Nizak šećer u krvi. Hipoglikemija jedan je od prvih simptoma pothranjenosti. Preskakanje obroka ili manji unos hrane od uobičajenog u kombinaciji s fizičkom aktivnosti uzrokuje velike i nagle padove razine šećera u krvi koji se manifestira kao osjećaj gladi popraćen znojenjem dlanova, tresavicom i općom slabošću.

"Suprotno popularnom mišljenju, ponekad vam konzumiranje više hrane pomaže kod mršavljenja."

2. Ne mršavite, ali gubite mišićnu masu. Suprotno popularnom mišljenju, ponekad vam konzumiranje više hrane pomaže kod mršavljenja. Ako svoje tijelo ne hranite namirnicama koje su mu potrebne, ono će čuvati zalihe masti i umjesto njih sagorijevati mišiće kako bi dobilo energiju. Gubitak mišićne mase usporit će vaš metabolizam, a samim time i gubitak kilograma.

3. Nedostatak energije i osjećaj umora. U slučaju pothranjenosti vaše tijelo ne dobiva potrebne nutrijente, kalorije i vitamine koji su mu potrebni da bi normalno funkcioniralo. Zbog toga vas prati stalan osjećaj umora i letargije, fali vam energije. Svom tijelu ne dajete potrebno 'gorivo' i to morate hitno promijeniti.

Pokušajte se pridržavati zlatnog pravila o 3 velika obroka dnevno i dva mala međuobroka. Na taj način regulirat ćete razinu glukoze u krvi i osigurati postepeno ispuštanje energije umjesto jednog velikog uspona i naglog pada.

" Nedovoljan unos kalorija uzrokuje smanjivanje tjelesne temperature. Točnije, tijelo ne može proizvoditi i održavati potrebnu toplinu bez kalorija. "


4. Stalno vam je hladno. Nedovoljan unos kalorija uzrokuje smanjivanje tjelesne temperature. Točnije, tijelo ne može proizvoditi i održavati potrebnu toplinu bez kalorija. Također, restriktivno unošenje kalorija utječe na rad određenih hormona u našem tijelu kao što su hormoni štitnjače koji također mogu uzrokovati pothlađenost.

5. Neutaživa glad. Naravno, ovo je najočitiji i najlogičniji 'simptom' pothranjenosti. Ako izbjegavate hranu pratit će vas neutaživi osjećaj gladi. Međutim, posto je i slučajevi kada ljudi jedu često, ali i dalje osjećaju glad. Tada je problem u namirnicama koje konzumiraju, a koje su pune ugljikohidrata i nedostaje im dobrih masti i proteina.

Svi jednostavni ugljikohidrati zapravo su šećeri i oni su dobar 'brzinski' izvor energije jer ih tijelo brzo probavlja. Međutim, dugoročno će kod vas uzrokovati glad. To znači da trebate jesti više kompleksnih ugljikohidrata i proteina jer njih tijelo dulje probavlja pa ćete se osjećati puni energije i sito.




2 comments:

  1. Čestitam svim mrežnim gledateljima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Zovem se Marija Josip, imam 40 godina iz Izraela. Udala sam se s 31 godinu, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon jedne godine bračnog ponašanja mog supruga postalo je tako čudno i zapravo ne razumijem što se događa, spakirao se od kuće do druge žene, toliko ga volim da nikad ne sanjam da ću ga izgubiti, trudim se svim silama osigurati da moj suprug vraća mi se, ali sve bez pomoći, plačem i plačem tražeći pomoć, razgovarao sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobio odgovor. Dakle, moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala mi je pomoći. Rekla mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je vrlo velik čovjek i stvaran čovjek kojem se može vjerovati i nema ništa vezano uz ljubavna pitanja koja ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u obnavljajući njihov odnos. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +2349039885856. Objašnjavam mu sve svoje probleme, rekao mi je da se ne moram brinuti da će se svi moji problemi odmah riješiti. Rekao mi je što da radim da se moj muž vrati, a ja sam to rekao, rekao je da će mi se nakon 3 dana suprug vratiti i početi prosjačiti, a to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. S Bogom je slava naše veze sada vrlo blizu i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i jednom zauvijek riješite problem. Također sam živi svjedok

    ReplyDelete
  2. Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji mi je mučio srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Mislim na njega svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. Toliko je moćan i odlučila sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp/viber preko njegovog kontakta ispod +1(580) 373-2215 Hvala dr. ALABA.

    ReplyDelete