loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Thursday, March 22, 2018

JELOVNIK ZA MALENE BOGAT KALCIJEM

Jelovnik za malene bogat kalcijem


Doručak: Zobene pahuljice i domaći voćni jogurt (od 8 mjeseci)


Sastojci:
  • 40 g zobene pahuljice – preko noći namočene u mlakoj vodi 
  • 1,5 jž sušeno voće (brusnice i grožđice) – namočene preko noći 
  • 1 jž mljevenih badema
  • 5 jagoda
  • 180 g jogurta
Priprema:

Jogurt i jagode smiksajte i na taj način pripremite domaći voćni jogurt, te dodajte navedene druge sastojke.

Ovo je idealan doručak za dijete od 2-3 godine.

Napomena:

Za mlađe dijete ili dojenče sastojke sameljite štapnim mikserom u kašicu.


Ručak: Tjestenina sa špinatom i gljivama (od 1,5 godine)

Sastojci:
  • 70 g kuhane tjestenine s jajima
  • 300 g špinata
  • 1 jž maslaca
  • 1 čž maslinovog ulja
  • 5 šampinjona
  • 100 g kiselog vrhnja
Priprema:

Skuhajte tjesteninu i špinat zajedno s na tanko narezanim gljivama, izdinstajte na maslacu i maslinovom ulju i na kraju dodajte kiselo vrhnje.

Tjesteninu umiješajte u dobiven umak od špinata i gljiva. 

Napomena:

Ukoliko uklonite gljive, ovo jelo možete dati djetetu od 6-7 mjeseci.


Užina: Sladoled kod kuće (od 1 godine)

Sastojci:
  • 1 banana
  • 100 ml punomasnog mlijeka
  • 200 g smrznutog ribiza
  • 2 jž agavinog sirupa
Priprema:

Sve sastojke smiksajte štapnim mikserom, prvo bananu i smrznuto voće, te postupno dodajte mlijeko i agavin sirup.

Ovaj sladoled ne trebate posebno zaleđivati, jer smrzuti ribiz daje konzistenciju sladoleda.

Napomena:

Ribiz je voće bogato kalcijem, no s obzirom na dosta trpki okus možete ga zamijeniti smrznutim jagodama ili malinama.


Večera: kvinojin puding (od 1 godine)

Sastojci:
  • 250 ml mlijeka
  • 3 žlice kvinoje
  • 2 žlice pirovog griza
  • prstohvat cimeta
  • 1 jž meda
Priprema:

U 2,5 dcl vrelog mlijeka dodajte kvinoju koju kuhajte u mlijeku 10 minuta, dodajte griz od pira i kuhajte još 10-ak minuta. U ovakvu smjesu, mlaku, dodajte prstohvat cimeta i 1 žlicu meda.

Napomena:

Kao sladilo možete upotrijebiti i agavin sirup ili rižin slad, te ovakav puding bogat kalcijem možete ponuditi i mlađem djetetu.


bebe-nestle.hr

1 comment:

  1. Moje ime, Marija Josip, oblik, hrvatska Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se posvađali na ovaj ili onaj način dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikad više neće vidjeti oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče u srcu, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog supruga. Svaki dan i noć razmišljam o njemu i uvijek poželim da mi se vrati, stvarno sam bila uznemirena i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na mreži i naišla na web mjesto koje sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći bivšem bivšem povratku . Pa sam osjetila da bih ga trebala isprobati. Kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim. Učinio sam to, a onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno zvao i rekao mi da mu jako nedostajem i djeca, tako nevjerojatno !! Dakle, tako se vratio taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i boli koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. On je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na mreži da je dr. Alaba bio istinski i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da živi dugo vremena pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate svoje bivši nazad ili je vaš suprug prešao na drugu ženu, nemojte više plakati, kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić odmah. Evo njegove kontakt adrese e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber ga putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA.

    ReplyDelete