loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Thursday, March 22, 2018

PRILOG ILI LAGANI OBROK: Zapečeni krumpir u mlijeku

Zapečeni krumpir u mlijeku


Sastojci:
  • 4 velika krumpira
  • 2 manja luka
  • 3 žlice brašna
  • 10 dag dimljene šunke (po želji)
  • 1 žlica soli
  • mljeveni crni biber
  • peršin
  • 3 do 4 žlice maslaca
  • 1 i pol čaša svježeg mlijeka

Priprema:

Ogulimo krumpir i luk, i krumpir i luk narežemo na vrlo tanke ploške.

Maslacem premažemo pliću posudu za pečenje i po dnu složimo ploške krumpira koje onda pospemo s malo brašna. Preko toga rasporedimo malo luka i šunke, te stavimo soli, bibera, peršina i komadiće maslaca. Preko toga dodajte drugi sloj krumpira, pa luk, šunku i začine začinite, onda sljedeći sloj, dok ne iskoristimo sav krumpir. Potom zalijte mlijekom, tako da ih dijelom, ali ne sasvim, pokrijete.

Prekrijemo aluminijskom folijom i stavimo u pećnicu prethodno zagrijanu na 200 stupnjeva. Pečemo 40 do 45 minuta, pa onda maknemo foliju i pečemo još 35 ili 40 minuta, sve dok mlijeko gotovo ne nestane.

Jelo će biti ukusnije ako prije serviranja odstoji 5 ili 10 minuta.


brzirecepti.info

1 comment:

  1. Moje ime, Marija Josip, oblik, hrvatska Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se posvađali na ovaj ili onaj način dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikad više neće vidjeti oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče u srcu, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog supruga. Svaki dan i noć razmišljam o njemu i uvijek poželim da mi se vrati, stvarno sam bila uznemirena i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na mreži i naišla na web mjesto koje sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći bivšem bivšem povratku . Pa sam osjetila da bih ga trebala isprobati. Kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim. Učinio sam to, a onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno zvao i rekao mi da mu jako nedostajem i djeca, tako nevjerojatno !! Dakle, tako se vratio taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i boli koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. On je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na mreži da je dr. Alaba bio istinski i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da živi dugo vremena pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate svoje bivši nazad ili je vaš suprug prešao na drugu ženu, nemojte više plakati, kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić odmah. Evo njegove kontakt adrese e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber ga putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA.

    ReplyDelete