loading...

Oblatne s Jaffa keksima

 Ukusan kolač s Jaffa keksima i oblatnama koji se zaista brzo priprema, ali i zaista brzo nestaje s tanjura... Svakako provjerite naš slatk...

Thursday, March 22, 2018

PRHKE, UKUSNE, BRZE I JEDNOSTAVNE: Pogačice od jogurta

Pogačice od jogurta


Sastojci:
  • 500 gr brašna
  • 1 paketić (7 g) suhog kvasca
  • 250 g margarina
  • 2 žumanjka
  • 2 dl jogurta
  • 1 žličica soli

Priprema:

U brašnu izmiješati suhi kvasac, dodati margarin narezan na listiće. Umiješati i dodati ostale sastojke, te zamijesiti tijesto, da se ne ljepi na prste.

Na pobrašnjenoj površini razvaljati tijesto prst debelo, čašom (ili drugim oblikom) izrezivati kolutiće, poslagati ih na lim prekriven pek papirom.

Preostali bjelanjak malo istući vilicom i premazati kolutiće, posipati sezamom i soli.

Peći u zagrijanoj pećnici na 180 °C oko 20 minuta, dok porumene.

Od smjese ćete dobiti puna dva lima pogačica.


Napomena:

Ako volite kim, dodajte pola paketića u brašno prije nego umjesite tijesto.

Prije pečenja sirove pogačice možete posipati naribanim parmezanom ili provansalskom mješavinom začina. Zamirisat će vam cijela kuća dok se peku!


brzirecepti.info

1 comment:

  1. Moje ime, Marija Josip, oblik, hrvatska Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se posvađali na ovaj ili onaj način dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikad više neće vidjeti oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče u srcu, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog supruga. Svaki dan i noć razmišljam o njemu i uvijek poželim da mi se vrati, stvarno sam bila uznemirena i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na mreži i naišla na web mjesto koje sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći bivšem bivšem povratku . Pa sam osjetila da bih ga trebala isprobati. Kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim. Učinio sam to, a onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno zvao i rekao mi da mu jako nedostajem i djeca, tako nevjerojatno !! Dakle, tako se vratio taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i boli koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. On je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na mreži da je dr. Alaba bio istinski i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da živi dugo vremena pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate svoje bivši nazad ili je vaš suprug prešao na drugu ženu, nemojte više plakati, kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić odmah. Evo njegove kontakt adrese e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber ga putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA.

    ReplyDelete